Thursday, October 6, 2016

60 Sekondes Binêre Opsies Strategie 2013

Strategie van die oopgesplits vir binêre opsies met sperdatum tot 60 sekondes. BOS 6 Februarie 2013 Binêre opsies strategieë Comments Off op strategie van die oopgesplits vir binêre opsies met sperdatum tot 60 sekondes. 1581 Views In die vorige artikel het ons reeds die strategie behandel gebaseer op die aanduiding van die MACD met die Bollinger bands op die gemiddelde. Op soek sorgvuldig hierdie strategie het ek opgelet dat 'n ander baie sterk sein in die mark te betree vind plaas wanneer 'n oopgesplits voorkom soos in die figuur hieronder. Die konstruksie van hierdie grafiek is presies dieselfde in die bogenoemde. In die boonste deel daar die kerse te karteer met tyd-raam om 1 minuut en in die onderste deel is daar die aanwysers MACD met die mobiele media tot 9 tydperke en die Bollinger bands. Die enigste ding wat ons het bygevoeg is die hoogtepunt in die oopgesplits (met toppunt aan die bokant) wat buite die Bollinger bands. Hoe kan jy die sein dat dit in hierdie geval in ag te neem is 'n uitstekende sein. In werklikheid in al drie gevalle is waargeneem dat onmiddellik nadat dit die punt, wat natuurlik ooreen met 'n lomp kers (rooi) gehad het daar ten minste 'n ander rooi (gewoonlik twee ander). Dit moedig ons aan om die belegging tot 60 sekondes opening van 'n posisie presies SIT by sluiting van die eerste rooi kers wat die punt te genereer probeer. Wat dink jy ek wil spesifiseer dat 'n strategie en nie 'n uitgemaakte saak. Maar bewus daarvan dat in die wêreld van die handel is daar nie sekerhede om 'n goeie strategie wat dikwels lei tot nuttige resultate is glad nie sleg nie. Uit te oefen ek nooi jou uit om te beheer byvoorbeeld in 'n dag hoeveel keer hierdie soort omstandighede gee plek vir 'n nuttige gevolg. Opdatering: Hierdie strategie word die meer effektief as meer die sluiting van die ander sykant van die punt is op die kontoer van die Bollinger groep of selfs binne. Soos hier nodig in die kommentaar voeg ek 'n video wat wys hoe dit moontlik om te werk met hierdie strategie. Op mobiele toestelle soos iPad die notas wat in die video kan geïgnoreer word. Ons beveel aan om hierdie video met die rekenaar, portables of MAC kyk. Registreer jou om vandaar 24option om jou demo rekening oop te maak. Het die minimum betaling aan die rekening oop te maak. Vra onmiddellik 'n demo rekening waarop jy al jou toetse kan maak. Sodra jy die regte strategie 8211 leer jy begin om te werk met werklike money.60 Seconds Strategie. Dit kan eintlik werk. Vir mense wat nie wil om te kyk na die video wat hy doen is hy gebruik die 1min grafiek en 133 regmerkie kaarte. Situasie 1: So wat hy doen is wat jy nodig het 3 agtereenvolgende dieselfde gekleurde kerse en ook moet die 133 merk grafiek dieselfde kleur as die 3 kerse Bv 3 rooi kerse vir sit 133 bosluis grafiek toon rooi. Dan op die opening van die 4de kers jy 'n 60 sekonde handel te plaas, nou as dit handel verloor jy stop en sit uit vir 'n bietjie 'n blik te neem en kyk of jy weer kan gaan. As jy weer gaan en dit wen net hou gaan totdat jy dan verloor stop. Situasie 2: Nou as die eerste handel wen jy hou gaan totdat jy verloor dan stop en herevalueer om te sien of jy kan weer in te voer of indien die tendens het verdwyn, as dit wag vir 'n ander opstelling. Situasie 3: As jy tik op die eerste handel en dit verloor dieselfde as situasie 1 doen, maar wanneer jy jou 2 handel af as dit verloor sowel jy net stop en bly uit, dont get back in vir 'n rukkie, want dit is nie gaan jou pad op die oomblik. Nou wys hy skote van toe hy ambagte en wat die uitkomste waar en verduidelik wanneer die seine al gebeur het en toe hy in. Ek sou gemis het iets of nie verduidelik dit hoe sy veronderstel is om te gaan sodat die beste ding is om die video te kyk, maar dit is die kort verduideliking. Alle gedagtes en kommentaar sal gewaardeerd 2013/04/13, 11:50 om 12:00 op die video is waar hy verduidelik die strategie) 2013/04/13, 14:09 Ek die video gekyk. Die strategie is baie goed ontwerp is, maar dat doesn8217t beteken dit winsgewend te maak. Die enigste manier waarop ons kan dit bewys is om dit te toets, rug of vorentoe. Moet jy 'n toets resultate om te wys ons, wat jy kan bereik met dit wat ek dink dit redelik maklik om die toetse te kon wees, as die strategie is baie kort termyn strategie en kan getoets word op 'n redelik klein tydperk 04-14 -2013, 06:56 Ek kyk na die video. Die strategie is baie goed ontwerp is, maar dat doesn8217t beteken dit winsgewend te maak. Die enigste manier waarop ons kan dit bewys is om dit te toets, rug of vorentoe. Moet jy 'n toets resultate om te wys ons, wat jy kan bereik met dit wat ek dink dit redelik maklik om die toetse te kon wees, as die strategie is baie kort termyn strategie en kan getoets word op 'n redelik klein tydperk ek havent getoets die strategie nie, maar ek het gedink ek sou dit hier te bring om te sien wat almal gedink, of dat iemand dalk iets soortgelyk aan dit wat sou gewerk het Siek toets dit uit hopelik in die week te kom probeer en ek kan nie toelaat dat jy 'n paar resultate weet dat ek vind. As iemand anders wil probeer dan my gas, hoe meer die merrier wees. Lol 2013/04/14, 02:52 Ja, Presies As daar meer mense om te toets dit sal wonderlik wees. Ek het 'n paar voorbehoude soos die meeste van die kort termyn scalping strategieë aren8217t werk as gevolg van die kompleksiteit van die prysbewegings. Ek don8217t sê dit is onmoontlik om 'n minuut kaarte winsgewend handel te dryf, maar dit kan meestal die diskresionêre handel benadering, nie so 'n eenvoudige strategieë wees. Die strategieë is beter vir hoër tyd frame. Full Hersiening van Keith Jones 60 Tweede Wins Strategie Laaste opgedateer op 2 Oktober 2013 deur Bogdan G Keith Jones 60 Tweede Wins Strategie rol die dobbelsteen en hoop. Ek het my hele oggend gister dink oor hierdie strategie en wonder of mense eintlik gebruik. Jy kan dit hier vind: www.60secondprofits. Dit is ontwikkel deur 'n oud-handelaar genoem Keith Jones. Volgens hom het hy vir 8 jaar in die finansiële sektor as 'n aandelemakelaar op Kanariese Warf vir 7 jaar en Wall Street vir 1 jaar. Pretty ervaar trader. if wat hy sê sy ware. Die 60 Tweede Wins strategie bestaan ​​in die opening van 'n reeks van binêre ambagte op euro / dollar paar na 'n reeks van 5 gedefinieerde stappe. In stap een, moet ons die gewildheid kolom kyk en altyd saam met die hoogste persentasie. So as handelaars insig gunste beklee is, dan sal ons handel net Sit in al ons volgende stappe. Stap twee van ons vereis om 'n handelsmerk te open met 5 belegging, met behulp van 'n 60 sekonde periode. As ons ons eerste handel verloor, gaan ons om te stap drie wat ons nodig het om 'n handelsmerk met behulp 10..Im jammer oop, maar ek het weer begin lag vir die 10de keer vandag en ek vind dit baie moeilik om voort te gaan beskryf hierdie tegniek. Diegene van julle wat my ander resensies lees weet dat ek 'n scammer cant staan ​​en ek doen my bes om hulle bloot te stel nie, maar ook dat ek die grootste oorweging vir 'n eerlike makelaar. Wel, ouens, ek don8217t of Keith8217s strategie beskou kan word as 'n bedrogspul, maar ek kan uitdagend sê sy strategie heeltemal suig. Hoekom 60 Tweede Wins Strategie suig vir stap vyf u 100 / handel risiko hoop dat 'n sleazy Martingale stelsel sal help om jou geld terug en dan 'n paar te maak. Ja, dis al hierdie strategie is, 'n Martingale stelsel en hy het die senuwee om my te vertel dat my vierde handel (stap vyf eintlik handel vier omdat stap een is kontrole handelaars insig) het 'n 100 te wen waarskynlikheid. Waiton wat doen jy hierdie bevestiging baseer Dit is 'n retoriese vraag in elk geval, want almal ware handelaars weet 100 waarskynlikheid van sukses is 'n utopie. Hoekom sou dit wees 100 veilige handel Prys kan gaan vir meer as vier minuut kerse in een rigting en sy strategie vereis dat ons vier ambagte te plaas (met die aanvaarding wat ons handel 1 verloor, gaan om handel te dryf 2 en so aan). Gegewe dat ons 60 tweede periode, handel vier val saam met die vierde M1 kers en sy 100 seker te winpfff, kyk net na 'n M1 euro / dollar grafiek en kyk hoeveel M1 kerse wat jy kan reken op 'n ry en in 'n enkele rigting . Ek het net 10 sonder om te kyk te veel. Hy sê verder dat hy gebruik het om dit te doen op 'n groter skaal vir finansiële institutionsif dis waar, dan miskien tegnieke soos hierdie een gee aanleiding tot die krisis van 2008. Nog 'n ding wat ek kan nie help nie, maar kennis is wat 'n goedkoop publisiteitsfoefie sy strategie is. Regdeur die hele verduideliking, gebruik hy 'n sekere makelaar en sê hy dis die enigste makelaar wat 60 tweede periode bied en dring daarop aan dat jy 'n rekening oop te maak met hulle. Im gaan om te weerhou van te sê wat makelaar hy verwys na, maar ons weet daar is 'n hele paar makelaars wat hierdie soort van opsies bied. Hoekom 60 Tweede Wins Strategie nie die geval suig Im sprakeloos hierin Trouens, die enigste rede dat hierdie strategie nie die geval is suig, is omdat dit het my laat lag so hard. Anders as dit, Ek kan nie dink aan enige ander rede. O, wag, ek het een: die hele struktuur van die webblad en die bewoording daarin ons wys presies wat om te vermy. Wanneer jy iets soortgelyks sien, loop weg. Norun weg Gevolgtrekking My mening oor hierdie strategie is reeds gevorm wanneer ek die eerste twee sinne op sy webwerf te lees: Het jy al ooit gewonder hoe dit sou wees om 'n loon elke 60 sekondes goed verdien, wonder nie meer nie. Hierdie soort van praat is 'n duidelike aanduiding vir my gesê dat 'n soort van die bedrogspul gaan volgende wees. Selfs meer, in sy video's, sê hy dat wanneer Forex uitgekom, dit behels 'n aansienlike risiko van verlies, maar dit nie die geval is, omdat jy net begin met 'n 5 handel, maar hy vergeet om te noem dat as ek na die vierde handel te kry Ek het 'n 100 risiko. Im gaan siek wees as ek nog een man of makelaar sê Theres geen risiko hoor. Glo my mense, daar is risiko 'n baie hoë risiko, maar die geheim is om dit behoorlik te bestuur en dan eers sal handel winsgewend te maak. Om dit te draai, net weg te bly van hierdie strategie en enige soortgelyke en nooit iemand wat sê daar is geen gevaar in die finansiële markte te vertrou. Gaan voort bespreek KIETH Jones 60 sekondes wins stelsel op ons forum. Ek stem saam met jou 100. Ek wil begin in binêre handel en ek belangstel in na die lees van so 'n bedrogspul, maar dadelik het ek agterdogtig. I8217m n webmeester en I8217m reeds allergies vir die 8220make geld in 2 clicks8221 skema, so elke keer as ek sien 'n 8220to goed om true8221 adverteer Ek weet dat dit te goed om true8230 wees Wat gewaarsku my is dat hy beweer dat jy can8217t verloor herhaal die hele tyd dieselfde formule ek regtig wonder hoe verbintenis 50 gee jou 'n hoër veranderinge te wen as verbintenis 5, met behulp van dieselfde technique8230 jy dieselfde kanse. Die enigste verskil is dat jy verloor 50 in plaas van 5. I8217m gelukkig het ek ontdek jou site. Dit lyk ligitieme en onbevooroordeelde. I8217m gaan lees, lees, en lees voor te belê 'n enkele 1. Bogdan G 8230 ja dat alle :) handel op die regte tyd met die regte geld bestuur en volg die handelaars keuse en u gedoen. geen charts8230 geen ontleding. niks. toe ek hierdie strategie op eerste keer. Ek thounght. ok nog 'n bedrogspul en te trek om waar te wees. Maar toe ek begin handel dit oor demo met 50,000 rekening. DIT WERK. En ek het dit aan rekening leef. en dit werk weer. sy nie dobbel soos dit na aanleiding van die ander handelaars. en u sal nie glo my as ek sê. dat JA. die vierde handel tot nou toe as ek bereik dit sy 100 WIN 8230, ongeag die situasie op die mark is. dit altyd 'n wen handel. Probeer dit op demo as jy dit nie glo nie. betree met Europa en die VSA markte oop te maak. Volg die handelaars keuse elke 30 minute vir n uur of twee. en gedoen het. U het ur dag :) Ahmed, Ek het probeer om te kyk na die Handelaars Choice op TradeRush webwerf. Dit het gelyk dit dit het net een waardes vir die hele dag en nooit verander nie. (Miskien het ek wasn8217t ek nodig het om dit te doen 'n baie meer dae. Het jy al ooit gesien het dit meer meer verander as een keer 'n dag Keith Jones het 'n aandele op 60second handel platform8217s. Luister na sy strategie Ek verloor 6 keer in 'n 6minutes stap vir stap . en laat my sê dat dit alles bedrogspul en die woord moet versprei het ek probeer hierdie stelsel op 'n demo rekening en verloor elke 3 tot 4 handel maak my bank druppel 50.000-47.000 in 20 minute nie op gewees het nie meer tyd dit. Wie weet van 'n decient stelsel om handel te dryf 60 Art opsies Guys. Ek weet nie of dit is dieselfde as die strategie EK gebruik, maar gebruik martingale in binêre opsies en dit werk op twee makelaars 24option en banc de binêre en beide is leef accounts8230 Ek het 'n rukkie om dit te verstaan, maar toe ek dit gekry het. dit werk soos 'n bom. die enigste probleem wat ek dit is die gebruik van 30 minute nie 60 sekondes en ek is die gebruik van enige twee dat meer as 58-70 of hoër het vir handelaars keuse. laaste ding wat ek handel dit oor Europa en die VSA markte. nie wanneer die mark is slaap. dis al. om eerlik te wees. 8230just dat Martingale en 8220Trader8217s choice8221 Ek is dit heeltemal eens 8211 Ek het probeer om hierdie dink dit was te goed om waar te wees en dat sommige eise 8211 100 waarskynlikheid van oorwinning op 4 of 5 handel 8211 was totaal gemors. Dit was te goed om waar te wees. Dit is totale onsin. Moenie probeer hierdie tegniek Ek weet dit doesn8217t werk. Hopelik sal meer mense dit ook weet en won8217t om die bos gelei om te dink it8217s 100 koeëlvaste. Goeie keuse om 'n demo ACC gebruik. Dit blyk dat daar 'n paar items uitgelaat hier in die 60 tweede binêre opsie handel bedrogspul hersiening. Ja ek stem saam uitsluitlik gaan met die handelaars keuse en na aanleiding van die stappe sonder deeglike oorweging is beslis 'n waagstuk. Wat ek dink die meeste van julle wat voel scammed deur hierdie metode is mis te loop op is Stap 1 (deeglike oorweging van die voorraad, kommoditeit, of geldeenheid paar wat jy sal kies). Natuurlik is daar 2 eenvoudige reëls wat jy moet in ag neem, a. Is die voorraad trending in 'n sekere rigting of is dit neutraal. Natuurlik op en af ​​tendense is wat ons veronderstel is om te soek na en b. kyk wat ander beleggers thinking8230 voordat ons beweeg om te stap 2-5. Probeer dit met 'n virtuele rekening en kyk of dit werk. Dit het vir my, en ek gebruik dit baie lewe. Ek het nog nooit 'n probleem daarmee gehad nadat ek die strategy8230 Ek is jammer Nate verstaan, maar die strategie net sê die gewildheid kolom (handelaar insig) kyk, nie om versigtig te oorweeg en ontleed die bate. Persoonlike ontleding is nie voorgestel deur die strategie, of ten minste dit is beperk tot die gewildheid instrument (in elk geval, ek don8217t mening dat analise). As jy goeie resultate met hierdie strategie gehad het, ek is bly vir jou. Kan jy 'n paar resultate van jou lewe rekening plaas Sjoe ek wens ek het hierdie webtuiste vroeër gevind. Ek dink dat ek regtig wou glo dat dit sal werk. Ek belê 250 begin en verloor dit alles binne 2 ure. Ek kan nie glo ek voel vir nog 'n bedrogspul. Ek is so gullable. Wat 'n manier om die nuwe jaar te begin. Asseblief, as jy dink oor die doen dit don8217t eens probeer nie. Dit werk nie Ek instruksies gevolg presies en begin om geld te verloor van die begin af. Ek bul onder leiding en aan die gang gehou, selfs al het ek het verloor. Let don8217t probeer om hierdie. Ek het genoeg geld vir beide van ons. Dit het beslis 'n buyer8217s pasop bedrogspul. Ek het probeer om met die demo geld en verloor dit alles in minder as 'n halfuur. Keith Jones is nou te sê sy nuwe strategie nie net sluit die gewildheid grafiek, maar 'n grafiek wat wys watter rigting die voorraad gaan. Basies as die grafiek is om af te gaan maak nie saak of die gewildheid is hoog jy nou verkies 8220PUT8221. Hierdie man so vol daarvan. Hy moet maak 'n bietjie geld uit om mense aan te meld Handel Rush, sy nuwe beleggingsmaatskappy. Voordat hierdie dit was 'n ander maatskappy. Ek waarsku julle asb bly weg van enigiets Keith Jones is die bevordering van. Hy is 'n scammer vir seker ek genader hierdie strategie as 'n bietjie pret 8211 it8217s nie regtig ernstig handel, maar nader aan dobbel. So om dit te toets nie, ek gebruik 'n weddenskap op Markte demo rekening. Ek nagegaan my MT4 kaarte op die 5-minute om te sien waar 8216market sentiment8217 was op pad. Ek nagegaan Bom en gekies Sell, want dit het 'n 90 terugkeer. Ek het die strategie 100 vir net minder as 'n uur. Die gevolg A 95 wins. Dit is duidelik dat meer toetse nodig. Maar is dit regtig 'n bedrogspul of bloot 'n metode wat sommige mense don8217t veel sorg vir Omdat ek regtig haat die manier waarop mense misbruik die terme 8216scam8217 of 8216scammer8217, het ek besluit om 'n bietjie meer navorsing te doen. Ek het gevind dat hierdie: www. freebinaryoptionsystem / binêre-opsies-strategieë / Keith-Jones / Nou, dit lyk 'n ware hersiening, so miskien is dit dalk help. En asseblief, asseblief, asseblief, don8217t etiket iets wat 'n bedrogspul toe you8217re nie 100 seker Die Keith Jones stelsel gewerk perfek vir my. Ek het 'n 20000 demo rekening op banc de binêre, ek begin verloor geld terwyl hy probeer uit aanwysers op freestockcharts en probeer 60secs opsies om pofit te maak, maar het verloor. Toe onthou ek Keith Jones strategie en besluit om dit te probeer omdat dit 'n demo rekening met baie kontant. Soos op toe ek begin het ek 19.700 en iets kan nie presies onthou nie, het ek begin met behulp van die strategie en het terug tot 20.003 dollars in net 'n uur. Dit het gewerk vir my. Daar is voorwaardes waarop dit werk, ek gebruik die euro / dollar, gevolg handelaars hoër persentasie, ek wens ek kon foto's hier op te laai om my handel sukses te wys. Ek het probeer om dit weer die volgende dag, en dit het my weer op. Daar is tye wanneer hierdie strategie sal werk en daar is tye wanneer dit sluit jou rekening in minute. Ek sal sê b4 u begin kyk die tendens op 'n ware een minuut grafiek, As jy sien dat daar meer as vier kers stokke gaan in die teenoorgestelde rigting agtereenvolgens voor jy sien een gaan in die rigting wat jy handel dryf PLEASE DONT Pas die KEITH JONES METODE, sal jy verloor. Bevestig hierdie baie goed. Ook het 'n oog op jou aanwyser Ek gebruik SMA, sodat jy kan weet of daar 'n skielike daling in die mark teen jou handel rigting sal wees. Moenie Net gebruik die handelaars keuse bevestig vir jouself op 'n ware grafiek MT4 die mark neiging. Dit is wat ek gebruik het en ek dont care as elkeen hier sê dit is 'n valse of bedrogspul strategie, niemand twyfel wat hy gesien het. Ek het gesien hoe dit werk. Keith Jones het niks te kry wanneer jy geld verloor, hy net gesorg om te deel wat hy gebruik as hy enige fout gemaak miskien nie was hy gedetailleerde genoeg. Koning, ek wil graag weet in meer detail hoe jy met behulp van die SMA en tendense te verbeter jou kanse op hierdie tegniek. Voel vry om my te e-pos as jy kan nate1mcorp. Daar is 'n baie gemengde menings oor hierdie strategie, maar ek het ook gesien dit werk. Ek hou van jou guts. Wat dink jy van die 8220Profit In 60 seconds8221 stelsel Can8217t wag vir jou response8230 Hi Handelaars hoef te wees 'n dwaas om te glo in wat jy wins kan maak deur middel van martingale stelsel. Ek het probeer en verloor 400 binne 1 uur van deposito. omdat jy nooit sal weet wanneer die prys tot down meer as 10min in 'n ry gaan word of nie. en ek het ook probeer soveel strategieë ek gevind in die internet en weer verloor my 90 van my belegging van 10000 en ek het 'n 1000 verlaat my broker8217s AC. My raad vir almal wat ek geleer het van die verlies van 'n 9400 is 1. nooit verhandel martingake strategie 2. nooit ooit verruil vir as 5 van jou fonds op 'n slag 3. nooit probeer om 'n klomp geld te maak in 'n kort tydperk. 4. dont gulsig 5. bestee soveel tyd as wat jy kan op leer Japannese Kandelaar 8211 wat jou meester sleutel van succesd in die toekoms sal wees. en as jy regtig wil om te probeer sien 'n paar gevolg met 60sec strategie volg tjis. 1UP 2UP 3middle 4down 5down EURUSD 1. Watch huidige prys vir ten minste 5min 2. kennisgewing waarheen hy gaan nie op of af 3. As dit gaan om te wag totdat dit terug te keer en let op die hoogste prys 4. As dit is om af te wag totdat dit keer terug en let op die laagste prys. weer kyk dit gebeur ten minste 3 of 4 keer. En toe die prys bereik die hoogste vlak oop geplaas en wag totdat die prys sal daal die laagste punt en oop bel precice op op tydsberekening wat hoogste of laagste punt vang. na 3 tot 5 oorwinnings sto handel en as prys gaan in een rigting handel nie totdat dit tot stilstand kom en gelyk. Ek hoop jy sal wins te maak met tegniek. maar na my mening is dit te riskant vir beginners om handel te dryf 60sec. Riiva kan jy my help hoe om terug te kry geld uit hierdie plakje. Ek het probeer om twee weke en ek verloor 33000 dollar. danksy Dit is inderdaad 'n nuttelose stelsel. Casino strategieë soos hierdie Martingale stelsel kan 'n ramp wees wanneer dit toegepas word in die markte. Die belangrikste is, posisie sizing lyk nie belangrik te wees in hierdie metode, maar dit is van kritieke belang vir 'n suksesvolle tradingAlright, laat gaan met 'n nuwe 60 tweede strategie Dit is net een wat ek opgemaak op die vlieg, en ek sal noem dit die 60 Tweede deurvolg . Maklik soos pie, kan kyk na hoe dit werk. Stap 1) Gaan na www. forexfactory en kyk wanneer 'n hoë impak nuus is uit te kom. Stap 2) Flip jou kaarte om 1 minuut tyd raam. Stap 3) Sodra nuus kom uit, wat ook al manier waarop die eerste bar gaan, 1 sekonde voordat dit sluit jy jou opvolg ingaan deur die handel gaan in dieselfde rigting as die huidige kers. Hier is 'n voorbeeld. Wat is goed oor hierdie - Jy weet presies wanneer jou ambagte is, of as jy nog enige hê vir die dag voor die dag begin selfs. - Jou enigste in dit vir 60 sekondes, so natuurlik jy hoef nie te lank te wag. Wat doen julle dink hou hiervan teenstelling BryanMac 20 Augustus 2013 Sedert ek is nuus mooi gereeld handel, wat de EA Ek gebruik nie is hou bestellings oop vir 10 sekondes, dan sluit hulle indien geen beweging. Die eerste tien sekondes bepaal gewoonlik die rigting. As jy siek probeer om dit 10 sekondes nadat die nuus wil 'n paar keer te sien hoe dit werk uit, en iemand kan 'n laaste tien sekondes te doen. Soos hierdie teenstelling met Dawid 20 Augustus 2013 dis 'n goeie idee sowel Bryan, gaan hê om te sien dat vir dromme. Soos hierdie teenstelling MarioV 20 Augustus 2013 Ek hou van die idee van hierdie eenvoudige, reguit vorentoe, en moet redelik betroubaar wees. Is beweging altyd dat kort nadat thay announcment Met ander woorde, is ppl letterlik koop of verkoop van die minuut nadat die nuus kom uit Ive nooit verhandel gebaseer af nuus sodat sy nuut vir my. Ons sien daarna uit om updates in hierdie, im gonna begin kyk na 'n paar potensiële ambagte hou hiervan teenstelling kaher 21 Augustus 2013 hi ouens. ouens die nuus beteken impak. en as dit beteken impak hoe ek sal weet as dit sit of bel asb help my hou hiervan teenstelling Americanhai 21 Augustus 2013 Hi David, het jy woon verhandel nog hierdie nuwe 60 Art FT strat Wil jy dan gaan net 1-4 hoë waarde ambagte op hierdie een, in teenstelling met verskeie lae waarde inskrywings op tendense hou hiervan In teenstelling met Dawid 21 Augustus 2013 Hi David, jy het nog leef verhandel hierdie nuwe 60 Art FT strat Wil jy dan gaan net 1-4 hoë waarde ambagte op hierdie een, in teenstelling om verskeie lae waarde inskrywings op tendense havent verhandel dit live as ek dit nie regtig nie 60 tweede ambagte. Soos ek hierbo gesê het, net kinda vorendag gekom met hierdie een op die vlieg, maar sy kyk redelik goed op die oomblik. Siek kyk of ek kan 'n mens toets vir ons. Soos hierdie teenstelling Americanhai 21 Augustus 2013 OK, sal interessant wees om dit te demo, soos per bo my kommentaar, en kyk hoe dit gaan. BTW. waar woon jy NC Ek is van Asheboro oorspronklik. Leef in Ciprus nou. Hou teenstelling Tradista 21 Augustus 2013 Ive eksperimenteer met iets soortgelyks, die groot probleem, dink ek, lê in die makelaar stil sit van die instrument op daardie oomblik, uitbreiding van die verspreiding of die verlaging van die uitbetaling, of alles op een slag soos hierdie teenstelling parsifal23 21 Augustus 2013 Ek dink dieselfde strategie kan maklik toegepas word op 5 minute-termijnen. Sodra jy weet wat die rigting van die tendens dit beweeg gewoonlik baie langer. than net 'n paar minutes.60 sekondes opsies strategie is een van die mees veelsydige binêre opsies strategieë 60 sekondes binêre opsies het die ultra-kort periode, soos die naam sê. Dit maak hulle doeltreffend en buigsaam genoeg om te akkommodeer vir alle vorme van markte. Enige handelstoestande, maak nie saak hoe vyandig en moeilik dit lyk asof hulle, kan verander word om 'n baie hoë wins, met 60 sekondes opsies strategie Daar is baie maniere om voordeel te trek met behulp van 60 sekondes binêre opsies Straddle opsies strategie is een van die mees maklik toegepas binêre opsies strategieë It8217s baie intuïtief en logiese, wat dit baie gewild maak onder baie handelaars die hele idee van 'n straddle opsies strategie is om 'n verskeidenheid van die prys beweging isoleer en dus die kanse om 'n wins aansienlik verbeter. Hierdie reeks word begrens met twee, strategies geplaas, binêre opsies, wat beteken dat it8217s wese wydsbeen. Argiewe


No comments:

Post a Comment