Wednesday, October 19, 2016

Binary Options And Forex Brokers

Best uit die bus Binary Brokers - 2016 Ayrex is 'n binêre opsie makelaar gestig in 2014 en bedryf deur Advanced Binary Technologies Ltd Die hoofkantoor is geleë in St Kitts en Nevis. Ayrex glo dat eenvoud is die pad om te gaan en hulle het hul webwerf gebou om dit so maklik as moontlik te navigeer. Dit eenvoud is uitgebrei na die verhandelingsplatform wat 'n gebruiker-vriendelike koppelvlak met 'n eenvoudige oproep en Put knoppies, ultra-vinnige handel uitvoering, buigsame handel, en 'n wye verskeidenheid van handel gereedskap. Banc De Binary is die wêreld se eerste gereguleer binêre opsies firma met kliënte en sakevennote in meer as 100 lande wêreldwyd. Dit hou kantore in Ciprus en Londen en is een van die mees professionele maatskappye in die binêre opsie markte. Die stigters van die maatskappy het meer as 100 jaar ervaring in die finansiële markte, wat getuig van sy betroubaarheid en leierskap in die binêre opsie bedryf. Sommige van die opsies word aangebied in sommige plekke en ander is nie. TopOption, gevestig in Nicosia, Ciprus word bedryf deur Nuntius makelaarsloon Investment Services SA 'n Finansiële Dienste Maatskappy gemagtig en gereguleer word deur die Griekse Kapitaalmark Kommissie (HCMC) onder lisensie nommer 7/481 / 30.7.2008.The webwerf is beskikbaar in Engels, Arabies , Spaans, Frans, Italiaans, Duits, Japannees, Pools, Tsjeggies, Russies, Sweeds, Chinees, Portugees, Nederlands, Bulgaars, Roemeens, Litaus Slowaaks, Noorse en Hongaars. 24Option is 'n binêre opsies makelaar geleë in Limassol, Ciprus en gereguleer word deur CySec. Vanaf die oomblik dat die 24Option webwerf is oop, daar is 'n gevoel van die hantering van 'n goed toegeruste makelaar. Die swart en goud motief voorbeeld van hierdie konsep en bied die handelaar met 'n sin vir verantwoordelikheid en vertroue. 24option bied verskeie unieke eienskappe, insluitend die platform wat maklik plus en minus knoppies wat eenvoudig is en elimineer enige verwarring gebruik. Vir diegene wat op soek na iets bekend en opwindende vanuit die gerief van hul huis te handel, kan Stockpair die perfekte makelaar wees. Stockpair is gestig in 2010 en word gereguleer deur IFSC uit Ciprus. Baie soos forex watter een geldeenheid teen 'n ander kuipe, Stockpair kan handelaars om binêre opsies of voorraad pare teen mekaar handel te dryf op eenvoudige, tegnologies gevorderde binêre en voorraad opsie platforms. Daar is 'n paar vrygewige bonusse by Stockpair wat die moeite werd uitcheck is. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar directly. Binary Options Brokers FX Ryk verifieer - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf word gehou. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. Trading Forex behulp Binary Options Forex is verreweg die grootste bateklas deur volume in die wêreld. Trading forex behels die koop en verkoop van geldeenhede. Die beginsel agter die verhandeling van geldeenhede is dat die waarde van een geldeenheid na 'n ander verander op 'n daaglikse basis volgens die persepsie van die handelaars, spekulante en gebruikers van die geldeenhede op 'n groot skaal basis. 'N Aantal faktore maak 'n geldeenheid goedkoper of duurder as 'n ander geldeenheid, en dit is hierdie verskil wat die grondslag van die valuta handel vorm. Om dit beter te verstaan, besoek jou plaaslike Bureau de Change operateur en probeer die verandering van jou plaaslike geldeenheid met die Amerikaanse dollar, en probeer dan met behulp van die Amerikaanse dollar wat jy nou net gekoop het om terug te koop van jou plaaslike geldeenheid. a) Daar is 'n verskil tussen die prys waarteen jy die dollar met jou plaaslike geldeenheid, en die prys waarteen jy die Amerikaanse dollar te gebruik om terug te koop van jou plaaslike geldeenheid gekoop: Jy sal twee dinge opgemerk. b) As jy wag vir 'n geruime tyd en herhaal die transaksie, sal jy ook sien dat die pryse waarteen jy die transaksies uitgevoer in (a) sal effens verander. Inderdaad as jy in Iran of Venezuela woon, sou jy 'n merkwaardige verandering in die waarde van ons plaaslike geldeenheid teenoor ander geldeenhede het opgemerk. As jy hierdie beginsels kan verstaan, dan sou jy die basiese konsep van handel forex het. Die werklike wêreld van forex gaan verder as wat bedryf in die Bureau de Change. Forex is 'n globale onderneming wat groot banke, sentrale banke, institusionele beleggers, kleinhandel beleggers en multinasionale korporasies saam trek. Saam, al hierdie spelers in die mark te produseer 'n daaglikse omset van ongeveer 4trillion, wat dit die grootste finansiële markte in die wêreld. spelers mark geposisioneer op die koop en verkoop van die mark. As 'n handelaar A is op die koop kant van die euro / dollar en speler B is op die verkoop kant van die euro / dollar, sal speler B die handel wen as die euro val in waarde met betrekking tot die dollar. Die winste van speler B sal betaal word deur die verliese van handelaar A. Dit is 'n vereenvoudigde proses van hoe geld gemaak word en verlore gaan wanneer handelaars betrek in die handel forex. In die werklike wêreld van forex, dit is die taak van die makelaar om die kopers van 'n geldeenheid te pas om die verkopers van daardie geldeenheid, en wanneer die aanvanklike kopers wil trek uit die transaksie (maw verkoop die geldeenheid wat hulle aanvanklik gekoop) , die makelaar gelokaliseer nuwe kopers van die geldeenheid. Hierdie proses word verskeie kere herhaal 'n dag in al die vyf handel dae per week om te bied. Trading Forex in die Binary Options Market Wanneer die handel geldeenhede in die binêre opsies mark. dieselfde beginsels aangeneem met 'n paar klein verskille. Eerder as om net te handel op grond van die beweging van een geldeenheid teen 'n ander, die handelaar is die handel op die gedrag van die munt pare in die mark. a) Sal 'n geldeenheid paar hoër of laer as 'n bepaalde prys (markprys of 'n prys deur die handelaar gekies) na 'n bepaalde tydperk b) Sal die geldeenheid paar verbreek n prys teiken of versuim om die teiken c bereik) Is die geldeenheid paar geneig om handel te dryf in 'n prysklas of tempo van daardie reeks in enige rigting binne 'n bepaalde tydsbestek die antwoorde op hierdie vrae vorm die basis van handel forex in die binêre opsies mark. Prosedures vir Trading Forex Die eerste stap is om 'n forex rekening met 'n makelaar te kry (jy kan die lys van die top binêre opsies makelaars sien hier). Dit sal behels die invul van 'n rekening opening vorm, waarna die handelaar 'n bewys van adres (nutsrekening of bankrekening verklaring) en bewys van identiteit (nasionale ID-kaart of internasionale paspoort) om die rekening geaktiveer kry sal voorlê. Sodra die rekening aktief is, sal die handelaar dan verwag word om die rekening met enige van die deposito metodes wat aangebied word deur die makelaar te finansier. Dit sluit in bank drade, kredietkaarte, Moneybookers (of ander digitale geldeenhede) en enige ander goedgekeurde metode soos PayPal. Sodra die rekening is befonds, kan die handelaar dan begin handel enige van die tipes handel beskikbaar. Forex is 'n 24-uur-mark, dus handelaars in staat om geldeenhede handel te dryf op enige uur van die dag sal wees. Die handelaar kan tegnies of fundamenteel handel. Dit sal egter handelaars meer sukses in die tegniese handel te sien as die volume wat ooreenstem met die vereistes van makelaars vir fundamentele verhandeling van geldeenhede in die binêre opsies sal markte beteken dat baie munt pare beskikbaar vir nuus trading. Binary opsies forex makelaar geword April 2010 Status sal wees: Die Futures so helder 61 Posts Hi: Ive been leer forex met demo en mikro rekeninge vir byna twee jaar en gaan deur wat blyk te wees die tipiese leerkurwe (spring van stelsel tot stelsel, probeer elke aanwyser, EAS, en uiteindelik vestig) Got in 'n baie van die skerm tyd op 'n paar en het gewoond geraak aan hoe dit beweeg, maar steeds kon nie maak konsekwent pitte. Gevind binêre opsies begin van Januarie en draai 'n 250-rekening in 516 in onder 'n maand w lae drawdown en 'n 70 wen koers. Ek weet dit is nie 'n baie dollars, maar Im belangstel in die koers van toename en ek voel dat die proses Im behulp moet baie herhaal maand na maand. Om watter redes, die binêre opsies lyk klik vir my en die groot uur van die skerm tyd lyk finaal begin vrugte afwerp. Net gebruik van PA om waarskynlik ommekeer punte te identifiseer, vas aan 'n paar, nie een van my ambagte is langer as ongeveer 35 minute. Dit werk vir my beter as die prys isnt beweeg baie, so ek tel tye van die dag wanneer sy stadige - dink dit moet 'n groot jaar deur wees. Ek dink die gedefinieerde risiko, beloning, en tydsduur van die opsies help my meer gedissiplineerd wees, en die handel groter posisies moedig my om te wag vir regtig goeie setups. Im behulp tradersroom om ambagte te plaas. Dont weet niks van hulle nie, behalwe ek geld in en uit kan beweeg met 'n kredietkaart en geen fooie, en hulle was vinnig en regverdig op die een klagte wat ek grootgemaak met hulle. Beplan om net genoeg kontant in die rekening te hou om te dek 3 of 4 verliese te wees op die veilige kant. As iemand vertroud is met hulle ek sal dit waardeer van u te hoor goed of sleg. Tradersroom is die enigste webwerf Ive het bevind dat hul formaat gebruik vir die plasing van 'n handelsmerk en ek hou van die eenvoud daarvan. Net pluk 'n paar, 'n tyd, en op of af. Indien enige daar enige ander plekke wat hierdie kombinasie bied laat my asseblief weet, id graag meer as een rekening as rugsteun het. Terug Vandag: na Dit lyk goed. Ek waardeer dit dat jy die tyd om my te laat weet wat. Ek het nou net oopgemaak 'n demo met hulle en hul platform lyk baie soortgelyk aan tradersroom (wonder of hulle verwant is), maar effens verskillende prys voer. Hoe hoër uitbetaling is 'n mooi raak. Het jy ervaring met hul vermoë om uit te sluit 'n posisie vroeë Dis nie aangesit wees in die demo. Lyk soos die ding om te doen sou wees om uit te sluit sodra die posisie gaan in wins, of miskien is dit gee net 'n fraksie van die totale opbrengs Sorg en ek hoop jou naweek. Ek dont sien dat opsie óf in die demo, maar sy genoem in die riglyne. Havent befonds nog die rekening. Goeie naweek vir julle bygevoeg word. Ok, so siek moet Im erken 'n lul. Ek het net my eerste handel oor optionbit (demo) en dit was waardeloos. die uitbetaling is 181. Dit beteken dat jy kry 81 en nie 181 soos ek het aanvaar. Tog, die uitbetaling is hoër as op tradersroom, net effens al. Ive het gevind dat 'n handvol van die makelaars nou dat ek weet beter wat om te soek na. My bekommernis is dat elke enkele een van hulle lyk te lê in Ciprus. Is dit 'n rede tot kommer Is daar iemand weet of dit scary moet Verskeie van die makelaar webwerwe lyk soortgelyk genoeg dat ek nie verbaas wees as hulle is almal deel van dieselfde moedermaatskappy. Effens anders uitbetalings en data voed, maar lyk dieselfde webmeester. Weereens, moet hierdie skrik my Ive voorgelê n trek versoek om oor die helfte van my balans van my huidige makelaar om te sien hoe dit gaan. Beplanning op die behoud van 'n minimum hoeveelheid kontant in die rekening en beweeg dit in en uit soos nodig via kredietkaart (site sê geen fooie). Steeds op soek na 'n Amerikaanse gereguleer binêre opsie makelaar. Keer terug Vandag: na geword April 2010 Status: Die termynmark so helder 61 Posts Tradersroom bied 'n bonus gebaseer op die aanvanklike deposito. In my geval, 250 deposito, 25 bonus. Fynskrif sê bonus verbeur in daar enige onttrek voordat jy ambagte gelykstaande aan 15 keer die deposito en bonus (275 in my geval) volg op die datum van die bonus is gekrediteer (in my geval plaas, 2 volle weke na my aanvanklike deposito, dus al die ambagte voor daardie Moenie tel vir die totaal). So as Im 25 ambagte (die minimum) plaas, Id moet 165 ambagte (275 X 15 4125 4125/25 165) plaas voordat ek 'n trek om in staat wees om die bonus te hou. Dis fyn, sy uitgespel as jy kyk vir dit. Maar op grond van my eerste maande handel, wil hê dat meer as 3 maande ter waarde van ambagte wees, in die veronderstelling Ek dont verhoog my posisie grootte. Nader aan twee maande neem aan ek voortgaan so winsgewend as die eerste maand te wees. Ek dink my punt is dat die quotbonusquot is 'n non-issue vir my (ek het nie geweet daar was 'n bonus tot ná id die rekening geopen). ID eerder verbeur die bonus en begin periodieke onttrek vroeg om seker Theres maak nie 'n probleem om my verdienste terug van die makelaar. Ten minste een van die ander Ciprus gebaseer makelaars het 'n soortgelyke bonus beleid, sodat Im raai dit is redelik algemeen. Enigiemand het 'n ander neem op hierdie Return Vandag: na As jy in die Verenigde State woon jy kan probeer NADEX. Ek handel met hulle en ek gebruik om FX met GFT rtade en nou is ek voltyds met binêre opsies. Hulle is die eiendom van IG markte, so as jy in die buiteland kan jy probeer om dit met IG. Gou NADEX sal hopelik toelaat oorsese kliënte om handel te dryf met hulle. hulle is 'n beurs hier in die VSA en baie swaar gereguleerde met Binêre opsies wat 'n goeie ding. Hulle toegepas reguleerders om in staat wees om oorsese kliënte, sodat hulle gou sal leer ken. PM as jy wil meer inligting. Nadex is nie 'n ware Exchange sy naam net klink soos dit. Dit is 'n mark Maker, maar goeie deel is reguleer din VSA en besit LASTE groot Britse firma IG Markte. By the way dink ek ander Britse gereguleer en beter bekend vorms bied ook Binary Ek woudl hulle of IG mark sonde UK verkies oor die Ciprus gebaseer Binary Options verskaffers eniger tyd Daar is 'n Australiese gereguleerde Binêre opsies verskaffer maar hulle is klein mark Skepper en hou chaning die instrumente bied hulle die handel en hou die verandering van uitbetalings (mark Punter) ook In vergelyking met die Verenigde Koninkryk. Kliënt geld veiligheid dalk nie so goed in Australië. Hulle is nie gedek onder die Nasionale Fonds waarborg in Aus geword April 2010 Status: Die termynmark so helder 61 Posts rondom gespeel met Nadex demo 'n bietjie, lyk asof sy ontwerp verwarrend wees - ek vind dit moeilik om uit te vind wat Im gaan betaal vir 'n gegewe opsie. Miskien net dit is net my. Optionbit perke demo om 24 uur, wat lyk soos 'n rooi vlag vir my. As hulle vol vertroue in hul produk was waarom nie onbeperkte demo of ten minste 'n maand Klantediens e-pos vir my gesê: quot. Ons is die enigste maatskappy wat selfs bied 'n demo en het jy dit versoek, dit kon gewees het uitgebrei vir jou. Enige inligting youd soos voorsien kan word, insluitende 'n e-boek met besonderhede oor hoe om ons platform te gebruik, ek is hier as 'n mark ontleder om jou te help met jou ambagte of bloot as 'n tweede opinie. Ek wil graag van hierdie geleentheid gebruik om u 'n bonus bied vir jou eerste deposito te neem en ek hoop om julle te praat gou weer in verband met die opstel van jou met 'n lewendige rekening. Ek dink enigiemand wat kyk na nog 'n paar ander binêre makelaars sal saamstem dat daardie verklaring is plat uit vals. Is dit 'n doelbewuste leuen of nie Jack glo dit regtig In ieder geval, 'n groot, groot rooi vlag vir my. Ek dink daar is te veel ander makelaars daar buite vir my om meer tyd op Optionbits mors. Terug Vandag: na Natuurlik hulle gereguleer word, maar hulle is 'n presiese kopie van IG markte wat 'n mark maker in 'n ware ruil elke handel gewaarborg deur die uitruil met nadex en Ig jou teenparty is hulle. Dit is soos dit in Australië die gereguleerde ware ruil is ASX en New Castle Exchange. Maar as ek begin met 'n MM styl FX / CFD besigheid en noem dit ANX (Australiese nasionale Exchange) is dit 'n net 'n besigheid se naam word ek 'n ware exchnage GEEN dieselfde as die naam van Duka in Switserse quotmarket placequot dit stilla mark maker of STP makelaar Het jy geweet dat selfs al noem ek myself 'n koei en begin loeien, ek kan nie eintlik 'n cow. TradersAsset Die Forex en Binêre opsies handel omgewings ooit verander. Hier by TradersAsset, is ons verbind tot die klem op om jou met die wêreld se mees betroubare makelaars saam met die verskaffing van die nuutste Binary Options en Forex verwante nuus insigte. As jy nuut is tot die opwindende aanlyn handel gemeenskap is, het ons volledige stap-vir-stap-gidse wat jou sal toelaat om 'n stewige fondament te bou en te verstaan ​​alles wat betrokke is wanneer iemand 'n aanlyn handelaar. As jy 'n ervare handelaar, gebruik net ons inligting, ontleding en opleiding om jou winste verder te verhoog. Wat jou vlak van ervaring, TradersAsset is perfek vir jou. Binary Options en Forex Brokers Die meeste derde party hersiening en nuus webtuistes Verskaf eenvoudig 'n lys van binêre Opsie en Forex Brokers sonder behoorlik toets en die hersiening van hulle. TradersAsset is 'n vennoot vir jou, ons handelaars. Met so baie makelaars beskikbaar, ons missie is om jou ten volle bewus van die baie verskille en voordele by elke makelaar te maak. Jy sal vind dat die TradersAsset binêre opsies makelaar resensies is baie insiggewend en nuttig. Elkeen van ons goedgekeurde makelaars is deeglik getoets deur ons eie deskundige review span. Alle makelaars moet voldoen aan ons uitgebreide kriteria voordat ons dit aan julle aanbeveel. Ons sal poog om jou feite gebaseer resensies van die beste Forex en Binary Options Brokers wat vandag beskikbaar is bring. Opvoedkundige Guides en handel strategieë Dit maak nie saak of jy 'n beginner of 'n ervare Binary Options of Forex handelaar, onderwys is jou fondasie. 'N Goeie handelaar is voortdurend op soek na nuwe brokkies nuus, ontleding, advies en nuwe strategieë om hulle te help, selfs meer suksesvol. Meer inligting oor die baie unieke maniere waarop jy jou eie strategieë en ervaring meer winsgewend ambagte kan implementeer deur 'n ondersoek van ons reeks handel gidse. Maak seker jy het 'n blik op ons toegewyde artikels vir meer inligting oor Binary Options Onderwys en Forex Onderwys. Laaste Binary Options en Forex Nuus Stories nuus en aktuele sake is die ruggraat van jou handel loopbaan. Terwyl sommige slaap, handelaars regoor die wêreld gebruik TradersAsset om hul vinger op die pols hou. Jy kan staatmaak op ons stories en updates van die wêreld van finansies. Verstaan ​​hoe 'n aantal veranderlikes die pryse van die aandele, kommoditeite, indekse en geldeenhede wat jy handel dryf met kan beïnvloed. Ons span van skrywers en kundiges in die bedryf sal ons webwerf met die nuutste Binary Options en Forex verwante nuusberigte te werk om u op hoogte te hou. Top 5 Forex Brokers


No comments:

Post a Comment